FAQ
                                                              Gyakran ismételt kérdések


Hogyan tudok belehallgatni a zenékbe az oldalon?

A lemezek képe alatti kis kék ikonra kattintva indul el a hozzájuk tartozó klip.

Nem indul el a lejátszás, mit tegyek?
 
- Ellenőrizd, hogy a felugró ablakok blokkolása ki van e kapcsolva a böngésződön
- Ellenőrizd, hogy a flash bővítményed telepítve és engedélyezve van a gépeden
- Amennyiben szürke a kis ikon, úgy nem aktív a file, így nem tudod meghallgatni
 
Mi történik, miután leadtam a rendelésem az oldalon keresztül?
 
Kapsz egy automatikus e-mailt a rendszertől, hogy megérkezett a rendelésed, majd személyesen felvesszük a kapcsolatot megbeszélve a részleteket.
 
Véletlenül a postázást választottam a rendelésnél, de személyesen szeretném átvenni, mit tehetek?
 
Semmi gond, a második kapcsolatfelvételnél jelezd, és eltesszük a nevedre a boltban.

Mennyi ideig tartjátok a rendelésemet?

Miután visszaigazoltuk, hogy készleten van a termék, melyet rendeltél, egy hétig várjuk, hogy kiegyenlítsd az ellenértéket, vagy személyesen vedd át a boltunkban.
Egy hét után a rendelésed töröljük. Természetesen, ha emailben jelzed felénk, hogy csak később tudod átvenni, kifizetni, tartjuk neked a kiszemelt terméket.

Postán szeretném megkapni a rendelésem, hogyan külditek?

Minden esetben DPD futárszolgálatot használunk a csomagok kézbesítésére, akik háznál kézbesítik a rendelésed. A telefonszámod ezért fontos, hogy megadd nekünk, amin elér a futárcég, ha nem talál otthon.

Utánvétellel rendelhetek? 

 
Utánvételi opciót a második rendelésed után tudunk feljánlani, melnyek a díja a szállítási díjon felül +400Ft 
 
Van minimális rendelési összeg?

Igen, 10.000 ft felett tudjuk teljesíteni a rendelésed.
 
Hogyan fizethetek a rendelésemért?

Jelenleg az előreutalást tudjuk felajánlani a weboldalon történő rendeléseknél, illetve második vásárlá után az utánvételes lehetőséget.

Hogyan fizethetek a boltban?

A boltban az általunk forgalmazott termékeket kártyával, illetve készpenzben forinttal, vagy euróval fizetheted ki. 
Fontos, hogy rendezvénybelépőket csak készpénzben tudtok vásárolni a szervezők kérésének megfelelően.

Rendelhetek külföldre? 

Igen, azokba az országokba, ahova szállít a DPD.

Nem vagyok biztos a méretben és a színben, mit tegyek?

Írj nekünk emailt az aktrecords@minimalheadz.hu címre és nagyon szívesen segítünk, lemérjük kézzel, illetve plusz fótót is készítünk, ha szükséges.

Nem sikerült jó méretet rendelnem, mit tehetek?

Jelezd nekünk emailben a készhezvételtől számítva 5 munkanapon belül a felmerült problémát és igyekszünk megoldást találni rá.

Nem tetszik a lemez, amit rendeltem, kicserélhetem?

Sajnos a lemezek rendkívüli sérülékenyésge miatt ezt az opciót nem tudjuk felajánlani. Kizárólag abban az esetben tudjuk kicserélni másra, illetve ugyan arra, ha valamilyen gyári hiba merült fel a nyomással kapcsolatban. 

Mik lehetnek ezek a gyári hibák a lemeznél?

Szerencsére napjainkban jó minőségű nyomások kerülnek ki a gyártóktól, azonban előfordulhat pár hibajelenség. Ilyenek lehetnek például: nem középre került furat, valamilyen forgácsdarab a csomagolás alatt, a lejátszást ellehetetlenítő hullám vgy tányéralakú lemez, rossz préslemez használata nyomáskor, ezáltal kásás hangzás a lemezen. Ezeknél a hibáknál van lehetőségünk nekünk is reklamálni a gyártó felé és cserélni a darabot.

 
Mi történik, ha wishlistbe teszem a lemezeket?

A wishlist funkció nem kötelez vásárlásra. Kizárólag nekünk egy visszajezés, hogy mely lemezekből próbáljunk meg újrarendelni. Amennyiben biztosan szükséged lenne a kiszemelt címre, úgy küldj nekünk levelet az aktrecords@minimalheadz.hu címre.

Olyan lemezeket keresek, melyeket Ti nem forgalmaztok, mit tehetek? 

Írj nekünk levelet az emailcímünkre a kívánságaiddal és a lehető leghamarabb válaszolunk rá a lehetőségekkel.

Honnan rendeltek és milyen gyorsan érkezik meg a rendelésem? 

Rendeléseink alapját 3 nagyobb disztibúció adja. A
www.vinylfuture.com maximum 5 munkanapos átfutással, a www.decks.de maximum 15 munkanapos átfutással, mig a www.toolboxrecords.com maximum 25 munkanapos átfutással vállaljuk a rendelésed teljesítését.
 
Rendelhetek-e rajtatok keresztül a discogsról?

Sajnos nem.

Olyan Carhartt darabot keresek amit ti nem tartotok, meg tudjátok szerezni?

Nézz körül a www.carhartt-wip oldalon és ha ott megtalálod, akkor nagy valószínűséggel meg tudjuk neked rendelni körülbelül 15 munkanapos átfutással.

Stüssy dolgokat tudtok rendelni?

A Stüssy nem tart készletet, így nem tudunk utólag tőlük rendelni, kizárólag előrendelésben. Vedd fel velünk a kapcsolatot, ha speciális igényed van, de az előrendelés átfutási ideje fél év.

A weboldalon lévő kínálat egyezik a boltban lévővel? 
 
Nagyjából igen, azonban a készlet folyamatosan változhat, így, ha kinéztél valamit és személyesen szeretnéd megvásárolni, anélkül, hogy leadnád rá a rendelésed a weboldalon keresztül, hívj fel minket a 06-1 607 1341-es telefonszámon, hogy ellenőrizzük az elérhetőségét. 
 
Foglalkoztok használt lemezekkel?

Igen. Jelentős használt lemez készlettel rendelkezünk, azonban ezeket csak személyesen tudod megtekinteni a boltunkban.

Vesztek be használt lemezeket? 

Igen, veszünk. Mielőtt azonban magaddal cipelnéd őket, keress minket bármelyik elérhetőségünkön és megbeszéljük a részleteket.

Milyen használt lemezeket vihetek be hozzátok és hogyan fizetitek ki?

A pop, rock, komolyzenén kívül csak a mainstream elektronikus zenéket nem tudjuk átvenni. Ezen kívül állapottól és keresettségtől függően tudjuk felajánlani, hogy vagy bizományba vesszük, vagy készpénzt fizetünk értük. Készíts listát, és küldd el az e-mailcímünkre és a lehető legrövidebb időn belül válaszolunk a kérésedre.

Lemeztisztítással foglalkoztok?
 
Igen, rövidesen elindul az ultrahangos lemezmosó szolgáltatásunk. Ezzel kapcsolatban bővebb információt hamarosan a hírek között találsz az oldalon.
Aktuális + Hírek


Feliratkozás a hírlevélre

AKTRECORDS


1066, Budapest, Ó utca 35. ( térkép )


Telefon: +36-1/607-13-41
Nyitva: Hétfő-Péntek: 12h-19h Szombat: 12h-16h
E-mail: aktrecords@minimalheadz.hu